نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش چهارم

خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش چهارم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― آتالانتا وارد رقابت با یوونتوس برای جذب امیل هولم، مدافع راستِ 23 ساله و سوئدیِ اسپتزیا شده است. (اسکای اسپورت)

 

― یوونتوس به دنبال یافتن تیمی برای انتقال الکس ساندرو به آن است. (توتو مرکاتو وب)

 

― مارکوس آکونیا، مدافع چپ 31 ساله و آرژانتینیِ سویا به یوونتوس پیشنهاد شده است. او بر اساس معیارهای تاکتیکی و اقتصادی یووه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

رقم مورد مطالبه‌ی باشگاه اسپانیایی برای رضایت دادن به جدایی آکونیا در حدود 7 الی 8 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. (کالچو مرکاتو وب)

 

― فدریکو پاستورِلو، مدیربرنامه‌های آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس برای انتقال موکلش به تیمی جدید، در حال مذاکره با باشگاه‌های نیوکسل و آستون‌ویلا است. (جوزپه جانونه)

 

― با جدایی مالدینی و ماسارا از میلان، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک 28 ساله و صربستانی لاتزیو نیز

 

از تیررس این باشگاه خارج شده تا یکی از رقبای بیانکونری در راه جذب این بازیکن از راه کنار برود. (کوریه‌ره دلو اسپورت)

 

― راسموس هویلوند، مهاجم 20 ساله و دانمارکیِ آتالانتا که 32 بازی برای این تیم در رقابت‌های فصل گذشته‌ی سری A انجام داده مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

 

با این حال برچسب قیمت‌ 50 میلیون یورویی آتالانتا بر روی او عملاً انتقال او نه‌تنها به یووه که به سایر باشگاه‌های ایتالیایی را نیز دور از دسترس خواهد کرد؛.

 

چه‌آنکه مدیران آبی‌وسیاه‎ پوشان برگامو نیز بی‌میل نیستند به پیشنهاد و اصرار منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن پاسخ مثبت دهند. (اسپورت مدیاسِت)

 

― آلوارو موراتا مهاجم 30 ساله‌ی اتلتیکو مادرید تمایل فراوانی دارد به زادگاه همسرش بازگردد و یک‌بار دیگر لباس سیاه و سپیدپوشان تورین را بر تن کند.

 

در صورتی که مذاکرات یووه برای نگه‌داشتن آرکادیوش میلیک به نتیجه برسد، موراتا به احتمال فراوان به رم خواهد پیوست.

 

موراتا در فصل گذشته علی‌رغم انجام 45 بازی، تنها موفق به ثمر رساندن 15 گل برای روخی‌بلانکوس شد! (کالچو مرکاتو)

 

― سران باشگاه بایرن‌مونیخ قصد دارند از بنجامین پاوار، مدافع 27 ساله و فرانسوی‌ این تیم آلمانی به عنوان بخشی از

 

پیشنهادشان به یوونتوس بر سر به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ استفاده کنند. (اسپورت مدیاسِت)

 

― وستون مک‌کنی در صورت عدم تمایل یووه برای بازگشت به این باشگاه، انتقال به تیمی در بوندس‌لیگا یا پیشنهاد رسیده از گالاتاسرای ترکیه را بررسی خواهد کرد.

 

برچسب قیمتی یوونتوس بر این بازیکن آمریکایی‌اش 35 میلیون یورو تخمین زده شده است. (کوریه‌ره دلو اسپورت)

 

― نظر نهایی باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد قرضی دنیس زکریا هنوز به این بازیکن اعلام نشده؛ در عین‌حال هیچ پیشنهاد مشخص دیگری نیز به مدیر برنامه‌های این بازیکن سوئیسی نرسیده.

 

با این همه یوونتوس آماده‌‌ی انتقال این بازیکن به باشگاه‌های متقاضی ترانسفرِ او با مبلغی در حدود 20 میلیون یورو است. (کوریه‌ره دی تورینو)

 

― قرارداد دین هوی‌سِن مدافع 18 ساله و هلندی یوونتوس نکست‌‎جن رسماً تا سال 2027 با این باشگاه تمدید شد.

 

هوی‌سِن که در تابستان 2021 از مالاگا به یووه پیوسته بود، با نمایش استعداد و قابلیت‌های فراوانش مسئولان یوونتوس را مجاب کرده که روی او حساب بیشتری کنند و با او قراردادی بلندمدت ببندند. (باشگاه یوونتوس)

 

― در میان نام‌های پرشماری که یوونتوس برای ترمیم دفاع راست خود در نظر دارد، نام ساشا بویی، مدافع 22 ساله و فرانسویِ گالاتاسرای ترکیه نیز به چشم می‌خورد.

 

با توجه به حجم تبادل اخبار ترانسفرینگ پیرامون این دو باشگاه، پیوستن او به جمع بیانکونری چندان بعید نیز به نظر نمی‌رسد. (توتو مرکاتو وب)

 

― مربیان تیم یوونتوس نکست‌جن پتانسیل‌های خوبی را در میکه‌له بِساجو، هافبک 21 ساله و ایتالیایی این تیم ردیابی کرده‌اند

 

و همین نکته نیز باعث شده تا آنها تصمیم بگیرند قرارداد قرضی او از جنوا را یک سال دیگر تمدید کنند تا بیشتر از این بازیکن توانمند در خط میانی استفاده کنند. (گاتزتا)

 

― مارتین پالومبو، هافبک 21 ساله و نروژیِ اودینه‌زه که در تابستان 2021 به یوونتوس نکست‌جن پیوست با تشخیص کادر فنی این تیم به باشگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت.

 

پالومبو که نتوانسته نظر مربیان یوونتوس نکست‌جن را به خود جلب کند، یک‌بار توسط مکس الگری در بهار سال گذشته برای دیدار

 

مقابل لاتزیو به تیم اصلی دعوت و برای دقایقی نیز در زمین حضور یافت. (گاتزتا)

 

― ماجراجویی لئاندرو پاردس در تورین تنها پس از یک فصل حضور به پایان رسید.

 

عدم صعود بانوی‌پیر به رقابت‌های اروپایی باعث فعال شدن بند مربوط به تعهد خرید او شده و این بازیکن آرژانتینی چاره‌ای جز بازگشت به پاری‌سن‌ژرمن ندارد. (گاتزتا)

 

― قرارداد ژوزف نونجه بوئنده، هافبک 18 ساله و بلژیکی یوونتوس‌ B با این باشگاه تا سال 2026 تمدید می‌شود. (باشگاه یوونتوس)

 

― کلودیو کیه‌لینی برادر دوقلویِ جورجو کیه‌لینی آماده است تا پس از دو سال دوری از تورین به عنوان مدیر ورزشی یوونتوس نکست‌جن به این باشگاه بازگردد. (جانلوکا دی‌مارتزیو)

 

― نام ایوان فرسندا، مدافع راست 18 ساله و اسپانیاییِ تیم والادولید که علی‌رغم سن کمش نمایش‌های قابل‌قبولی را در ترکیب این تیم از خود نشان داده نیز

 

به جمع گزینه‌های مدنظر باشگاه یوونتوس برای این پست اضافه شده است. (اسپورت ایتالیا)

 

― برخی از منابع خبری از تماس تلفنی میان فرانچسکو کالوو از یوونتوس با جووانی کارناوالی از ساسوئولو خبر داده‌اند؛

 

مکالمه‌ و گپی ساده که مهم‌ترین بخش آن به صحبت در خصوص داویده فراتِزی، هافبک 23 ساله‌ی این تیم اختصاص یافته است. (اسکای اسپورت)

 

― طبق آنچه بولت تیمورلِنک (روزنامه‌نگار ترکیه‌ای) فاش ساخته، یوونتوس نخستین پیشنهاد رسمی‌اش برای به خدمت گرفتن نیکولو زانیولو را به گالاتاسرای اعلام کرده.

 

از معاوضه زانیولو با وستون مک‌کنی به عنوان یکی از بخش‌های این پیشنهاد نام برده شده است. (بِنه‌دِتا دِمیکِلیس)

 

― فروش کیه‌زا در شرایط کنونی اقدامی بی‌معنی و فاقد هرگونه توجیه منطقی‌ست اما رویاروییِ «اصرار به افزایش دستمزد از سوی بازیکن» در مقابل «سیاست کاهش دستمزد باشگاه یوونتوس» می‌‎تواند منجر به اتخاذ هر تصمیم دور از انتظاری شود. در صورت وقوع این مخاصمه‌ی ناخوشایند، شاید انتقال قرضی 10 میلیونی با لحاظ کردن حق خرید 40 میلیون یورویی به واپسین سناریوی حضور او در تورین تبدیل شود. (ماسیمو پاوان)

 

― تیموتی کاستانیه، مدافع راستِ 27 ساله و بلژیکیِ لسترسیتی یکی از جدیدترین گزینه‌های یوونتوس برای جایگزینی ماتیا دشیلیویِ مصدوم و

 

خوان کوادرادوی متمایل به خروج از باشگاه است. (جانلوکا دی‌مارتزیو)

 

― یوونتوس در صورت رسیدن پیشنهاداتی حول‌و‌حوش 50 میلیون یورو برای فدریکو کیه‌زا حاضر به مذاکره برای انتقال او خواهد شد.

 

این در حالی‌ست که منابع غیر رسمی از تمایل باشگاه‌های نیوکسل، منچستر یونایتد و بایرن‌مونیخ برای جذب او خبر می‌دهند. (ایل جورناله)

 

― موفقیت در مذاکرات یوونتوس با مارسی بر سر آرکادیوش میلیک می‌تواند پروژه جذب نیکولو زانیولو از گالاتاسرای را متوقف کند. (مترو تورینو)

 

― چزاره کاسادی، هافبک 20 ساله و ایتالیایی باشگاه چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم ردینگ در رقابت‌های دسته اول انگلستان حضور داشت به شدت در تیررس استعدادیاب‌های یوونتوس قرار گرفته است. این ملی‌پوش زیر 21 ساله‌های آتزوری پیش از عزیمت به انگلستان در تیم‌های پایه‌ی اینتر مغشول به بازی بود و به اعتقاد کارشناسان فوتبال ایتالیا یکی از مهم‌ترین استعدادهای نسل آینده فوتبال این کشور به حساب می‌آید. یووه برای به خدمت گرفتن او باید به علاقه چلسی به ولاهوویچ و تأثیر این شیفتگی در ترانسفرِ کاسادی و همچنین مبلغ 20 میلیون یورویی که لندنی‌ها برای به خدمت گرفتن او به اینتر پرداخت کردند تأمل و تدققی ویژه کند. (گاتزتا)

 

― فابیو میرتی ممکن است قربانی نیازمندی‌های اقتصادی باشگاه یوونتوس شود؛

 

موقعیتی که می‌تواند با پیشنهادات جنوا و سالرنیتانا برای به خدمت گرفتن قطعی و مستقیم او، جدایی همیشگی‌ این هافبک خلاق از یووه را رقم بزند. (گاتزتا)

 

― به نظر می‌رسد فیلیپو رانوکیا، هافبک 22 ساله‌ی یوونتوس فصل آینده را نیز به صلاحدید کادر فنی بیانکونری همچنان در مونتزا سر خواهد کرد و راهی برای بازگشت به تورین ندارد.

 

در عین‎‌حال وضعیت نیکولو رووِلا اما کمی متفاوت است و همه در انتظار نظر قطعی مکس الگری در مورد آینده او هستند. (گاتزتا)

 

― جدیدترین خبرها حاکی از رسیدن پیشنهاداتی از ترکیه، عربستان سعودی و ایالات متحده‌ی آمریکا برای جذب الکس ساندرو، مدافع چپِ 32 ساله و برزیلی یوونتوس است. (کوریه‌ره دی‌تورینو)

 

― نام برونو مارتینز کروس، مدافع 17 ساله‌ی تیم زیر 19 سال اسپانیول نیز در فهرست پیگیری استعدادیاب‌های یوونتوس برای انتقال به این باشگاه به چشم می‌خورد. (کوریه‌ره دی‌تورینو)

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: